Egentrening

Sykkel
Pulsprogram, 14,5 km, 33 minutter. Satte pulsmål til 155, og det var altfor lett. Må settes til 170.

Styrke med manualer
Utfall: 8 x 3 (5kgs manualer)
Roing: 8 x 3 (5 kgs manualer)
Bryst: 8 x 3 (5 kgs manualer)
Biceps: 8 x 3 (4 kgs manualer, 3 kg på venstre arm siste sett)
Triceps: 8 x 3 (4 kgs manualer, 3 kg på venstre arm siste sett)
Skrå situps: 5 x 4 (5 kg manual)
Situps med manual: 8 x 3 (5 kg manual) - øvelse der jeg ligger på matta, løfter bena, og strekker armene med manualen bakover samtidig som jeg strekker ut bena, deretter tilbake i utgangsposisjon

Situps med ball: 25 x 2
Stretching: hele programmet

Dette blir det faste treningsprogrammet mitt for egentrening, med noen få justeringer.

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

kaffedamen

kaffedamen

35, Oslo

Aktiv dame med barn og hund. Har fibromyalgi, men holder sykdommen i sjakk med kosthold og trening. Skal omskoleres til personlig trener neste år.

Kategorier

Arkiv

hits