Egentrening

Sykkel
Pulsprogram, 14,5 km, 33 minutter. Satte pulsml til 155, og det var altfor lett. M settes til 170.

Styrke med manualer
Utfall: 8 x 3 (5kgs manualer)
Roing: 8 x 3 (5 kgs manualer)
Bryst: 8 x 3 (5 kgs manualer)
Biceps: 8 x 3 (4 kgs manualer, 3 kg p venstre arm siste sett)
Triceps: 8 x 3 (4 kgs manualer, 3 kg p venstre arm siste sett)
Skr situps: 5 x 4 (5 kg manual)
Situps med manual: 8 x 3 (5 kg manual) - velse der jeg ligger p matta, lfter bena, og strekker armene med manualen bakover samtidig som jeg strekker ut bena, deretter tilbake i utgangsposisjon

Situps med ball: 25 x 2
Stretching: hele programmet

Dette blir det faste treningsprogrammet mitt for egentrening, med noen f justeringer.

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

kaffedamen

kaffedamen

35, Oslo

Aktiv dame med barn og hund. Har fibromyalgi, men holder sykdommen i sjakk med kosthold og trening. Skal omskoleres til personlig trener neste r.

Kategorier

Arkiv

hits