Egentrening

Oppvarming
Sykkel: 3 km, 6 minutter 4 sekunder

Styrke
Utfall fra stepkasse: 10 x 3 (7 kgs manualer)
Stende roing: 10 x 3 (7 kgs manualer) - legge p til 8 kg neste gang
Bryst: 12 x 3 (manualer 5 kg venstre/7 kg hyre)
Biceps: 20 x 3 (5 kg venstre/7 kg hyre)
Triceps: 20 x 3 (5 kgs manualer) - bruke vektstang for bedre teknikk p venstre arm
Skr situps: 20 x 3 (5 kg manual) - ke til 7 kg (brukte 6 sist, men hadde ikke med notatene)
Situps med manual: 10 x 3 (7 kg manual) - velse der jeg ligger p matta, lfter bena, og strekker armene med manualen bakover samtidig som jeg strekker ut bena, deretter tilbake i utgangsposisjon
Armhevinger: 14 x 3

Stretching
Hele programmet - ta med velse for setemuskulatur

Veldig fornyd med gjennomfring og framgang.

2 kommentarer

sizesmall

28.okt.2009 kl.19:24

Bra jobbet:) Du er flink som har stretching programm. det skal jeg ogs lage meg:)

kaffedamen

28.okt.2009 kl.20:20

sizesmall: Jeg m ha det for forebygge muskelsmerter pga fibromyalgien. :)

Skriv en ny kommentar

kaffedamen

kaffedamen

35, Oslo

Aktiv dame med barn og hund. Har fibromyalgi, men holder sykdommen i sjakk med kosthold og trening. Skal omskoleres til personlig trener neste r.

Kategorier

Arkiv

hits