Egentrening

Oppvarming
Sykkel: 3 km, 6 minutter 4 sekunder

Styrke
Utfall fra stepkasse: 10 x 3 (7 kgs manualer)
Stående roing: 10 x 3 (7 kgs manualer) - legge på til 8 kg neste gang
Bryst: 12 x 3 (manualer 5 kg venstre/7 kg høyre)
Biceps: 20 x 3 (5 kg venstre/7 kg høyre)
Triceps: 20 x 3 (5 kgs manualer)  - bruke vektstang for bedre teknikk på venstre arm
Skrå situps: 20 x 3 (5 kg manual) - øke til 7 kg (brukte 6 sist, men hadde ikke med notatene)
Situps med manual: 10 x 3 (7 kg manual) - øvelse der jeg ligger på matta, løfter bena, og strekker armene med manualen bakover samtidig som jeg strekker ut bena, deretter tilbake i utgangsposisjon
Armhevinger: 14 x 3

Stretching
Hele programmet - ta med øvelse for setemuskulatur

Veldig fornøyd med gjennomføring og framgang.

2 kommentarer

sizesmall

28.okt.2009 kl.19:24

Bra jobbet:) Du er flink som har stretching programm. det skal jeg også lage meg:)

kaffedamen

28.okt.2009 kl.20:20

sizesmall: Jeg må ha det for å forebygge muskelsmerter pga fibromyalgien. :)

Skriv en ny kommentar

kaffedamen

kaffedamen

35, Oslo

Aktiv dame med barn og hund. Har fibromyalgi, men holder sykdommen i sjakk med kosthold og trening. Skal omskoleres til personlig trener neste år.

Kategorier

Arkiv

hits