Egentrening

Sykkel
2 mil, 44 minutter 15 sekunder, motstand 12, program Hill

Styrke
Utfall fra stepkasse: 10 x 3 (7 kgs manualer)
Stående roing: 10 x 3 (8 kgs manualer)
Bryst: 12 x 3 (vektstand 10 kg)
Biceps: 20 x 3 (5 kg venstre/7 kg høyre)
Triceps: 20 x 3 (vektstang 10 kg)
Skrå situps: 20 x 3 (6 kg manual)
Situps med manual: 10 x 3 (7 kg manual) - øvelse der jeg ligger på matta, løfter bena, og strekker armene med manualen bakover samtidig som jeg strekker ut bena, deretter tilbake i utgangsposisjon
Armhevinger: 14 x 3
Sideplanke: 20 x 3 rolige åndedrag på hver side

Stretching
Hele programmet

Jeg kunne tatt i litt mer på sykkeldelen av treningen, men er godt fornøyd med 2 milsløype. Kjenner at jeg har fått justert vekt på manualer mer riktiig nå. Må forandre på skrå situps-øvelsen, for den er ikke tung nok. Tenker jeg begynner å ta skrå på ball i stedet.

Én kommentar

Jan Olav

31.okt.2009 kl.18:28

Flink du er!:D

Skriv en ny kommentar

kaffedamen

kaffedamen

35, Oslo

Aktiv dame med barn og hund. Har fibromyalgi, men holder sykdommen i sjakk med kosthold og trening. Skal omskoleres til personlig trener neste år.

Kategorier

Arkiv

hits