Egentrening

Sykkel
2 mil, 44 minutter 15 sekunder, motstand 12, program Hill

Styrke
Utfall fra stepkasse: 10 x 3 (7 kgs manualer)
Stende roing: 10 x 3 (8 kgs manualer)
Bryst: 12 x 3 (vektstand 10 kg)
Biceps: 20 x 3 (5 kg venstre/7 kg hyre)
Triceps: 20 x 3 (vektstang 10 kg)
Skr situps: 20 x 3 (6 kg manual)
Situps med manual: 10 x 3 (7 kg manual) - velse der jeg ligger p matta, lfter bena, og strekker armene med manualen bakover samtidig som jeg strekker ut bena, deretter tilbake i utgangsposisjon
Armhevinger: 14 x 3
Sideplanke: 20 x 3 rolige ndedrag p hver side

Stretching
Hele programmet

Jeg kunne tatt i litt mer p sykkeldelen av treningen, men er godt fornyd med 2 milslype. Kjenner at jeg har ftt justert vekt p manualer mer riktiig n. M forandre p skr situps-velsen, for den er ikke tung nok. Tenker jeg begynner ta skr p ball i stedet.

n kommentar

Jan Olav

31.okt.2009 kl.18:28

Flink du er!:D

Skriv en ny kommentar

kaffedamen

kaffedamen

35, Oslo

Aktiv dame med barn og hund. Har fibromyalgi, men holder sykdommen i sjakk med kosthold og trening. Skal omskoleres til personlig trener neste r.

Kategorier

Arkiv

hits