Trening uke 46

Jeg har vært dårlig noen dager, ca en uke kanskje, og ikke orket å trene så mye. Forrige uke ble det bare trening mandag og fredag, tror jeg. Jeg glemte å skrive det ned, så jeg husker ikke hvilke dager. Tror i hvert fall det bare ble de to dagene. Jeg skal skrive om fredagstreningen senere, for det ble yoga i stedet for pilates, og det må jeg fortelle om! Jeg er fortsatt ikke i form, det er en forkjølelse som sitter i, men ingen influensasymptomer heldigvis. Treningsplanen denne uka er bare midlertidig, jeg får se an hvordan jeg føler meg fra dag til dag. Det kommer også litt an på når jeg har fri fra jobb, barnefri og hvordan det passer med andre avtaler og aktiviteter. Det blir uansett ingen veldig harde økter før jeg er bedre.

Mandag

Egentrening - yoga

Lørdag
Egentrening: 6 km sykkel (11 minutter 26 sekunder), 20 x 2 situps, 20 x 2 skrå situps, 12 x 2 armhevinger, stretchingprogrammet

Søndag
Pilates/egentrening (Mila + noe styrke)
Stikkord:

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

kaffedamen

kaffedamen

35, Oslo

Aktiv dame med barn og hund. Har fibromyalgi, men holder sykdommen i sjakk med kosthold og trening. Skal omskoleres til personlig trener neste år.

Kategorier

Arkiv

hits