Trening uke 46

Jeg har vrt drlig noen dager, ca en uke kanskje, og ikke orket trene s mye. Forrige uke ble det bare trening mandag og fredag, tror jeg. Jeg glemte skrive det ned, s jeg husker ikke hvilke dager. Tror i hvert fall det bare ble de to dagene. Jeg skal skrive om fredagstreningen senere, for det ble yoga i stedet for pilates, og det m jeg fortelle om! Jeg er fortsatt ikke i form, det er en forkjlelse som sitter i, men ingen influensasymptomer heldigvis. Treningsplanen denne uka er bare midlertidig, jeg fr se an hvordan jeg fler meg fra dag til dag. Det kommer ogs litt an p nr jeg har fri fra jobb, barnefri og hvordan det passer med andre avtaler og aktiviteter. Det blir uansett ingen veldig harde kter fr jeg er bedre.

Mandag

Egentrening - yoga

Lrdag
Egentrening: 6 km sykkel (11 minutter 26 sekunder), 20 x 2 situps, 20 x 2 skr situps, 12 x 2 armhevinger, stretchingprogrammet

Sndag
Pilates/egentrening (Mila + noe styrke)
Stikkord:

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

kaffedamen

kaffedamen

35, Oslo

Aktiv dame med barn og hund. Har fibromyalgi, men holder sykdommen i sjakk med kosthold og trening. Skal omskoleres til personlig trener neste r.

Kategorier

Arkiv

hits