Trening uke 47 og 48

Jeg har vært ufattelig slapp med å skrive ned hva jeg har trent de siste ukene. Mistet litt bloggemotivasjon da jeg gikk med langvarig forkjølelse og ikke fikk trent så mye som jeg vil. Nå har jeg ordnet meg oversikt over hva jeg faktisk har gjort, om enn ikke helt detaljert alt sammen, og da ser jeg at jeg har trent mer enn jeg har trodd.

Uke 47
Mandag - Sykkel + stretching
Tirsdag - Fri
Onsdag - Yoga
Torsdag - Yoga
Fredag - Sykkel + styrketrening
Lørdag - Sykkel + styrke + stretching
Søndag - Fri

Uke 48
Mandag - Sykkel + Styrke & Core + stretching
Tirsdag - Fri
Onsdag - 2 mil på sykkel + styrke + stretching
Torsdag - Fri
Fredag - 2 mil på sykkel + styrke + stretching
Lørdag - Situps, armhevinger, planken og bekkenøvelser hjemme
Søndag - Sykkel + styrke + stretching

Jeg syns det går trått for tida. Jeg elsker å trene når jeg er på treninga, men det er fryktelig tungt å komme seg dit, av en eller annen grunn. Det er så idiotisk, for jeg vet at jeg føler meg bedre både fysisk og psykisk når jeg opprettholder treningsintensiteten. Det er bare stress i hodet mitt som stikker kjepper i hjula for meg, og jeg er fullstendig klar over at jeg bare må tvinge meg selv inn i rutinene igjen. Det samme gjelder søvn og mat. Alle rutinene jeg var så godt inne i ble litt omrokkert da jeg både ble forkjølet og fikk jobb samtidig. Det tar bare litt tid å komme seg inn i de nye rutinene, tror jeg.

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

kaffedamen

kaffedamen

35, Oslo

Aktiv dame med barn og hund. Har fibromyalgi, men holder sykdommen i sjakk med kosthold og trening. Skal omskoleres til personlig trener neste år.

Kategorier

Arkiv

hits