Trening uke 47 og 48

Jeg har vrt ufattelig slapp med skrive ned hva jeg har trent de siste ukene. Mistet litt bloggemotivasjon da jeg gikk med langvarig forkjlelse og ikke fikk trent s mye som jeg vil. N har jeg ordnet meg oversikt over hva jeg faktisk har gjort, om enn ikke helt detaljert alt sammen, og da ser jeg at jeg har trent mer enn jeg har trodd.

Uke 47
Mandag - Sykkel + stretching
Tirsdag - Fri
Onsdag - Yoga
Torsdag - Yoga
Fredag - Sykkel + styrketrening
Lrdag - Sykkel + styrke + stretching
Sndag - Fri

Uke 48
Mandag - Sykkel + Styrke & Core + stretching
Tirsdag - Fri
Onsdag - 2 mil p sykkel + styrke + stretching
Torsdag - Fri
Fredag - 2 mil p sykkel + styrke + stretching
Lrdag - Situps, armhevinger, planken og bekkenvelser hjemme
Sndag - Sykkel + styrke + stretching

Jeg syns det gr trtt for tida. Jeg elsker trene nr jeg er p treninga, men det er fryktelig tungt komme seg dit, av en eller annen grunn. Det er s idiotisk, for jeg vet at jeg fler meg bedre bde fysisk og psykisk nr jeg opprettholder treningsintensiteten. Det er bare stress i hodet mitt som stikker kjepper i hjula for meg, og jeg er fullstendig klar over at jeg bare m tvinge meg selv inn i rutinene igjen. Det samme gjelder svn og mat. Alle rutinene jeg var s godt inne i ble litt omrokkert da jeg bde ble forkjlet og fikk jobb samtidig. Det tar bare litt tid komme seg inn i de nye rutinene, tror jeg.

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

kaffedamen

kaffedamen

35, Oslo

Aktiv dame med barn og hund. Har fibromyalgi, men holder sykdommen i sjakk med kosthold og trening. Skal omskoleres til personlig trener neste r.

Kategorier

Arkiv

hits