Egentrening

I dag føler jeg meg i superform! :D Kunne gjerne holdt på et par timer til på treninga, men det hadde jeg ikke tid til siden jeg har invitert folk i dag.

Sykkel
Mila - 17 minutter 36 sekunder. Det var litt tungt et par kilometer midt i, men det gikk greit å komme gjennom det. Veldig fornøyd med gjennomføringen! Slo persen min med 1 sekund, og jeg tror det skal holde hardt å forbedre seg mye om gangen heretter. Neste mål får være 17 blank, tenker jeg. Jeg har ikke trent på mila på flere uker, så jeg syns det er veldig bra at jeg klarte såpass i dag.

Styrke
Bryst - 10 x 3 (vektstang 12,5 kg)
Triceps - 10 x 3 (vektstand 12,5 kg)
Biceps - 10 x 3 pr arm (5 kg venstre, 7 kg høyre)
Situps med manual - 10 x 3 (7 kg) - kan variere med å ta ned ett og ett bein heretter, det er enda tyngre.
Planken - 20 rolige utpust x 2 (fy faen! :p)

Stretching
Hele programmet - jeg blir litt utålmodig av at det går sakte framover her, men det går framover i hvert fall. Jeg vil være myk!

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

kaffedamen

kaffedamen

35, Oslo

Aktiv dame med barn og hund. Har fibromyalgi, men holder sykdommen i sjakk med kosthold og trening. Skal omskoleres til personlig trener neste år.

Kategorier

Arkiv

hits