Egentrening

I dag fler jeg meg i superform! :D Kunne gjerne holdt p et par timer til p treninga, men det hadde jeg ikke tid til siden jeg har invitert folk i dag.

Sykkel
Mila - 17 minutter 36 sekunder. Det var litt tungt et par kilometer midt i, men det gikk greit komme gjennom det. Veldig fornyd med gjennomfringen! Slo persen min med 1 sekund, og jeg tror det skal holde hardt forbedre seg mye om gangen heretter. Neste ml fr vre 17 blank, tenker jeg. Jeg har ikke trent p mila p flere uker, s jeg syns det er veldig bra at jeg klarte spass i dag.

Styrke
Bryst - 10 x 3 (vektstang 12,5 kg)
Triceps - 10 x 3 (vektstand 12,5 kg)
Biceps - 10 x 3 pr arm (5 kg venstre, 7 kg hyre)
Situps med manual - 10 x 3 (7 kg) - kan variere med ta ned ett og ett bein heretter, det er enda tyngre.
Planken - 20 rolige utpust x 2 (fy faen! :p)

Stretching
Hele programmet - jeg blir litt utlmodig av at det gr sakte framover her, men det gr framover i hvert fall. Jeg vil vre myk!

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

kaffedamen

kaffedamen

35, Oslo

Aktiv dame med barn og hund. Har fibromyalgi, men holder sykdommen i sjakk med kosthold og trening. Skal omskoleres til personlig trener neste r.

Kategorier

Arkiv

hits