Jula

Vel, julestria har tatt en god jafs av treninga, noe jeg merker godt i ryggen. Jeg har jo p ingen mte vrt inaktiv, men turer med bikkja og bring/pakking av gaver er ikke helt det samme som en skikkelig treningskt. Jeg trster meg med at det snart er hverdag, og at ryggen bli bedre nr jeg kommer inn i rutinene igjen. I dag tok jeg en kt hjemmetrening, for at snnen min skulle f anledning til vre ute s mye som mulig i snen.

Kneby - 20 x 2
Kneby med balanse - 20
Spensthopp (helt opp, helt ned i armhevingposisjon) - 10 x 3
Nedre mage-velse 1 - 10 x 2
Nedre mage-velse 2 (senke ett og ett bein) - 10 x 2


Bekkenvelse - 10 x 2 rolige utpust
Planken - 25 rolige utpust
Sidelengs planke - 5 x 2 rolige utpust (veldig tungt p venstre side)

Yoga - 10 minutter fra dvd'en

Det var en kjapp og grei treningskt, men ikke like effektivt som trene p Elixia. Jeg prver unng trene hjemme s langt det er mulig, for jeg fr ikke nok ut av det. Men det er selvsagt mye bedre enn ingenting. ;)

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

kaffedamen

kaffedamen

35, Oslo

Aktiv dame med barn og hund. Har fibromyalgi, men holder sykdommen i sjakk med kosthold og trening. Skal omskoleres til personlig trener neste r.

Kategorier

Arkiv

hits