Trening 31.12.09

Sykkel
Mila - 17 minutter 22 sekunder - NY PERS! :D





Klarte presse meg selv veldig bra p sykkel i dag. Veldig fornyd med ny pers allerede!

Styrke
Utfall - 10 x 2 (8 kgs manualer)
Roing - 10 x 2 (9 kgs manualer)
Bryst - 10 x 3 (15 kg vektstang)
Triceps - 10 x 3 (15 kg vektstang)
Biceps - 10 x 3 pr arm (6 kg venstre/8 kg hyre)
Nedre mage - 10 x 3 (8 kgs manual)
Bekken - 10 x 3 rolige utpust
Planken 30 og 25 rolige utpust

Hadde ikke sjanse til klare 3 set p utfall og roing etter den harde sykkelkta, men klarte fullfre de andre velsene med 3 set. Falt bokstavlig talt sammen etter 25 p den siste planken, s jeg gjorde mitt beste i hvert fall.

Stretching
Hele programmet

Var merkbart stivere i kroppen i dag enn i gr, men brukte lang tid, og ble bedre etter hvert.

Jeg hadde spist altfor lite i dag, og det hadde nok sitt si for styrkedelen. Det var tungt, og jeg mistet fokus. Sykkeldel gikk jo over all forventning, og jeg klarte ta ut det jeg hadde. I motsetning til i gr var jeg ikke full av endorfiner etter endt kt i dag, men heller sliten og litt nedfor. Tipper det ogs henger sammen med matinntaket. En fin pminnelse om at jeg ikke skal st over frokosten.

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

kaffedamen

kaffedamen

35, Oslo

Aktiv dame med barn og hund. Har fibromyalgi, men holder sykdommen i sjakk med kosthold og trening. Skal omskoleres til personlig trener neste r.

Kategorier

Arkiv

hits