Trening 31.12.09

Sykkel
Mila - 17 minutter 22 sekunder - NY PERS! :D





Klarte å presse meg selv veldig bra på sykkel i dag. Veldig fornøyd med ny pers allerede!

Styrke
Utfall - 10 x 2 (8 kgs manualer)
Roing - 10 x 2 (9 kgs manualer)
Bryst - 10 x 3 (15 kg vektstang)
Triceps - 10 x 3 (15 kg vektstang)
Biceps - 10 x 3 pr arm (6 kg venstre/8 kg høyre)
Nedre mage - 10 x 3 (8 kgs manual)
Bekken - 10 x 3 rolige utpust
Planken 30 og 25 rolige utpust

Hadde ikke sjanse til å klare 3 set på utfall og roing etter den harde sykkeløkta, men klarte å fullføre de andre øvelsene med 3 set. Falt bokstavlig talt sammen etter 25 på den siste planken, så jeg gjorde mitt beste i hvert fall.

Stretching
Hele programmet

Var merkbart stivere i kroppen i dag enn i går, men brukte lang tid, og ble bedre etter hvert.

Jeg hadde spist altfor lite i dag, og det hadde nok sitt å si for styrkedelen. Det var tungt, og jeg mistet fokus. Sykkeldel gikk jo over all forventning, og jeg klarte å ta ut det jeg hadde. I motsetning til i går var jeg ikke full av endorfiner etter endt økt i dag, men heller sliten og litt nedfor. Tipper det også henger sammen med matinntaket. En fin påminnelse om at jeg ikke skal stå over frokosten.

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

kaffedamen

kaffedamen

35, Oslo

Aktiv dame med barn og hund. Har fibromyalgi, men holder sykdommen i sjakk med kosthold og trening. Skal omskoleres til personlig trener neste år.

Kategorier

Arkiv

hits