Trening 09.01.10

Jeg hadde store problemer med angst i gr, og klarte ikke dra p xyclingtimen jeg hadde planlagt. Jeg hadde ikke tenkt at angst skulle bli noe tema i denne bloggen, men siden det ofte er grunnen til at jeg ikke klarer gjennomfre det jeg har planlagt er det vel greit ha nevnt at det er det jeg sliter med i hvert fall. I gr var det alts en ekstra vanskelig dag snn sett, og jeg er stolt av at jeg i det hele tatt kom meg p trening. Det hjelper alltid trene, og jeg jobber selvflgelig bevisst med ikke la angsten styre meg, men det er ikke alltid jeg lykkes (noe som ofte forsterker angsten ogs). Uansett, treninga i gr:

Sykkel
30 minutter - 14 km, intervallprogram
Fin kt. Ikke for hardt, men ikke lett heller. Hadde ikke den vanlige tunge perioden mellom 4 og 7 km faktisk, men syklet jevnt hele veien. Ikke noe problem holde i 30 minutter.

Magevelser
Situps - 20 x 2
Skr situps - 20 x 2
Planken - 30 x 2
Bekken - 10 x 4
De siste 20 p den siste planken var et helvete, men jeg forbannet meg p at jeg skulle klare det. Og det gjorde jeg. ;)

Stretching
Hele programmet
Brukte god tid, klarte holde fokus p det jeg holdt p med det meste av tiden. Viktig at jeg unngr komme inn i tankespor som leder til angst igjen nr jeg roer ned etter treningskta p en snn dag.

Det er veldig godt kjenne at kroppen ikke "svikter" meg, selv om jeg ikke har trent skikkelig p ganske lenge egentlig. Jeg har klart noen bra kter innimellom, men ikke 4-5 god kter pr uke som jeg gjorde i hst. Jeg prver komme inn i rutinen igjen, siden jeg bde liker trene og vet at det hjelper fysisk og psykisk.
Stikkord:

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

kaffedamen

kaffedamen

35, Oslo

Aktiv dame med barn og hund. Har fibromyalgi, men holder sykdommen i sjakk med kosthold og trening. Skal omskoleres til personlig trener neste r.

Kategorier

Arkiv

hits