Trening 19.01.10

Oppvarming
Sykkel - 3 km, 5 minutter 50 sekunder

Styrke
Stende roing - 10 x 2 (9 kgs manualer)
Doble leg stretch - 10 x 2 (8 kgs manual)
Bekkenvelse - 10 x 3
Planken - 30 og 25 rolige utpust
Hadde ikke sjanse til klare de fem siste p siste planke. Hadde ikke tid til flere styrkevelser siden xyclingtimen begynte.

Xycling Intervall (55 minutter)
Frste xyclingtime p evig lenge. Flte meg veldig klar for trening i dag, men merket fort at jeg ikke var i toppform i denne timen. Instruktren var ikke blant de mest inspirerende, men programmet var helt greit. Jeg klarte ikke presse meg s mye som tidligere, og fikk skikkelig hodepine midtveis i lpet. Lste det ved roe ned intensitetet, og sette opp styret for avlaste nakken. Hodepinen forsvant i lpet av stretchingen heldigvis. Helt fornyd med ha gjennomfrt timen, bde fordi det er lenge siden sist, og fordi jeg fikk hodepine. Merker at jeg ikke er p samme niv kondismessig som da jeg trente xycling regelmessig, men det skal neppe mye til for komme dit igjen.

Stretching
Hele programmet.


Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

kaffedamen

kaffedamen

35, Oslo

Aktiv dame med barn og hund. Har fibromyalgi, men holder sykdommen i sjakk med kosthold og trening. Skal omskoleres til personlig trener i lpet av 2010.

Kategorier

Arkiv

hits