Trening 19.01.10

Oppvarming
Sykkel - 3 km, 5 minutter 50 sekunder

Styrke
Stående roing - 10 x 2 (9 kgs manualer)
Doble leg stretch - 10 x 2 (8 kgs manual)
Bekkenøvelse - 10 x 3
Planken - 30 og 25 rolige utpust
Hadde ikke sjanse til å klare de fem siste på siste planke. Hadde ikke tid til flere styrkeøvelser siden xyclingtimen begynte.

Xycling Intervall (55 minutter)
Første xyclingtime på evig lenge. Følte meg veldig klar for trening i dag, men merket fort at jeg ikke var i toppform i denne timen. Instruktøren var ikke blant de mest inspirerende, men programmet var helt greit. Jeg klarte ikke å presse meg så mye som tidligere, og fikk skikkelig hodepine midtveis i løpet. Løste det ved å roe ned intensitetet, og sette opp styret for å avlaste nakken. Hodepinen forsvant i løpet av stretchingen heldigvis. Helt fornøyd med å ha gjennomført timen, både fordi det er lenge siden sist, og fordi jeg fikk hodepine. Merker at jeg ikke er på samme nivå kondismessig som da jeg trente xycling regelmessig, men det skal neppe mye til for å komme dit igjen.

Stretching
Hele programmet.


Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

kaffedamen

kaffedamen

35, Oslo

Aktiv dame med barn og hund. Har fibromyalgi, men holder sykdommen i sjakk med kosthold og trening. Skal omskoleres til personlig trener i løpet av 2010.

Kategorier

Arkiv

hits