Trening 24.01.10

Yoga
Nybegynnerprogrammet p dvd.

Xycling (55 minutter)
Dette var en ny time for meg, eller ny instruktr, rettere sagt. Hun hadde en litt annerledes tilnrming enn de andre instruktrene jeg liker, men det funket for meg. Jeg fikk tatt ut det jeg hadde i beina. Jeg kjente at jeg fortsatt hadde litt g p kondismessig, men det var greit ikke vre helt delagt etter time, med tanke p at jeg skulle trene styrke ogs. Dette er en time jeg godt kan bruke p sndager.

Styrke
Planken - 30 x 2
Bekkenvelse - 10 x 3 rolige utpust
Stende roing - 10 x 3 (9 kgs manualer)
Situps med rotasjon - 20 x 3 (5 kg medisinball)
Biceps - 10 x 3 (6 kg venstre/8 kg hyre)
Double leg stretch - 10 x 3 (8 kg manual)
Bryst - 10 x 3 (15 kg vektstang)
Triceps - 10 x 3 (15 kg vektstang)
Sleit skikkelig med klare de siste fem p andre planke, men beit sammen tennene (bokstavelig talt) og gjennomfrte. Situps med rotasjon kan jeg godt ke antall reps p allerede neste gang, det ble for lett, men det var frste gang jeg prvde p egen hnd (ble introdusert for velsen i Styrke & Core-timen). P de andre velsene ligger jeg akkurat p vippepunktet for klare alle reps, og er fornyd. Br klare ke om et par uker, hvis jeg trener styrke tre ganger i uka heretter.

Stretching
Hele programmet.

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

kaffedamen

kaffedamen

35, Oslo

Aktiv dame med barn og hund. Har fibromyalgi, men holder sykdommen i sjakk med kosthold og trening. Skal omskoleres til personlig trener i lpet av 2010.

Kategorier

Arkiv

hits