Oppsummering - treningsuke 4

Uka ble seende sånn ut:
Mandag
Fri

Tirsdag
Xycling Intervall (10.00)

Onsdag
Easy Xycling (10.30)
Styrke & Core (11.15)

Torsdag
Fri

Fredag
Fri

Lørdag
Yoga
Mila
Mageøvelser


Søndag
Yoga
Xycling (10.30)
Styrke (egen)

Jeg er godt fornøyd med innsatsen, og at jeg har kommet i gang med timer igjen. Jeg merker at jeg har mye mer utbytte av det enn å trene på egen hånd hver gang. Det optimale er nok å være med på 3-4 timer pr uke, i tillegg til egen styrke- og kondistrening og yoga. Innsatsen i løpet av hele måneden har ikke vært god nok til å nå målene mine, tror jeg, men vi får se hvordan det går den siste uka. Jeg er også veldig fornøyd med å ha kommet godt i gang med yoga, og at jeg har nådd målet mitt når det gjelder antall yoga/pilatesøkter pr uke.

2 kommentarer

bodylove

24.jan.2010 kl.20:19

så bra! Ser ut som et solid ukesprogram det der:)

kaffedamen

25.jan.2010 kl.14:06

bodylove: Ja, er ganske fornøyd, selv om det ble minst én fridag for mye. :p

Skriv en ny kommentar

kaffedamen

kaffedamen

35, Oslo

Aktiv dame med barn og hund. Har fibromyalgi, men holder sykdommen i sjakk med kosthold og trening. Skal omskoleres til personlig trener i løpet av 2010.

Kategorier

Arkiv

hits