Oppsummering - treningsuke 4

Uka ble seende snn ut:
Mandag
Fri

Tirsdag
Xycling Intervall (10.00)

Onsdag
Easy Xycling (10.30)
Styrke & Core (11.15)

Torsdag
Fri

Fredag
Fri

Lrdag
Yoga
Mila
Magevelser


Sndag
Yoga
Xycling (10.30)
Styrke (egen)

Jeg er godt fornyd med innsatsen, og at jeg har kommet i gang med timer igjen. Jeg merker at jeg har mye mer utbytte av det enn trene p egen hnd hver gang. Det optimale er nok vre med p 3-4 timer pr uke, i tillegg til egen styrke- og kondistrening og yoga. Innsatsen i lpet av hele mneden har ikke vrt god nok til n mlene mine, tror jeg, men vi fr se hvordan det gr den siste uka. Jeg er ogs veldig fornyd med ha kommet godt i gang med yoga, og at jeg har ndd mlet mitt nr det gjelder antall yoga/pilateskter pr uke.

2 kommentarer

bodylove

24.jan.2010 kl.20:19

s bra! Ser ut som et solid ukesprogram det der:)

kaffedamen

25.jan.2010 kl.14:06

bodylove: Ja, er ganske fornyd, selv om det ble minst n fridag for mye. :p

Skriv en ny kommentar

kaffedamen

kaffedamen

35, Oslo

Aktiv dame med barn og hund. Har fibromyalgi, men holder sykdommen i sjakk med kosthold og trening. Skal omskoleres til personlig trener i lpet av 2010.

Kategorier

Arkiv

hits