Trening uke 39

Mandag

Sykkel
30 minutter variert lype p spinningsykkel. Moderat pulsniv (60 - 80 % av makspuls). Jeg hadde ikke med min egen musikk, s jeg mtte bare sykle etter musikken p Elixia. Jeg merker at det ikke er helt optimalt, og at jeg ikke klarer presse meg like mye hvis jeg ikke har musikk som "hjelper" meg litt.

Styrke
Utfall med hantler - 10 x 3 (9 kg)
Kneby med hantler - 10 x 3 (9 kg)
Foroverbyd roing - 10 x 3 (25 kg vektstang)
Liggende brystpress - 10 x 3 (15 kg vektstang)
Diagonallft - 10 x 3
Sideby med hantler - 10 (pr side) x 3 (10 kg)
Omvendt crunch - 10 x 3
Bekkenvelse - 10 x 3
Skr crunch - 10 x 3

Fin gjennomfring i dag ogs. Kneby kjennes for lett ut med 9 kg hantler, s jeg tror jeg skal bytte til marklft i stedet. Jeg trenger ve p det fr eksamen uansett. Jeg kunne selvsagt valgt beinpress, men det fr heller komme nr jeg trenger enda mer belastning. Jeg la p belastninga med 5 kg p roing, og det kjentes mer riktig. Det var ikke utfordrende nok med 20 kg. N kjenner jeg at jeg har tatt meg ut, og det var tungt for beina sykle hjem. Deilig sliten!

Stretching
Hele programmet.

Onsdag

Oppvarming
Sykkel - 10 minutter

Styrke
Utfall med hantler - 10 x 3 (10 kg)
Kneby med hantler - 10 x 3 (12 kg)
Foroverbyd roing - 10 x 3 (25 kg vektstang)
Diagonallft - 10 x 3
Sideby med hantler - 10 (pr side) x 3 (10 kg)
Omvendt crunch - 10 x 3
Bekkenvelse - 10 x 3
Skr crunch - 10 x 3

Stretching
Hele programmet

Bra kt i dag ogs. Det er noe som skurrer litt i kroppen min om dagen, men jeg klarte gjennomfre fint. kte i vekt bde p utfall og kneby. Det er fryktelig tungt for hndledd og fingre, men det gr seg vel til det ogs. Mulig jeg m ta inn en hndleddsvelse. Kneby kjennes fortsatt litt lett, men bedre med 12 enn 9 kgs hantler. Kan sikkert ke enda mer p lrdag.

4 kommentarer

thin love thin life

27.sep.2010 kl.15:56

bruker du en snn klokke nr du trener, som teller alt mulig ? :p Jeg har vurdert skaffe meg en men er ikke sikker p .. hvordan som er best bruke.. =)

kaffedamen

27.sep.2010 kl.16:34

thin love thin life: Nei, jeg vet hvor jeg ligger i puls uten klokke, men jeg har faktisk tenkt kjpe meg for f litt mer utbytte av pulstreningen. :) Srlig p intervalltrening kan det vre nyttig. Jeg kommer i s fall bare til kjpe en enkel modell, som ikke viser stort mer enn pulsen, tenker jeg.

thin love thin life

27.sep.2010 kl.18:06

Hmm.. Ja det er vel det beste :p jeg fr fortsette sken! :D

Reidun Signe

28.sep.2010 kl.16:28

Hei og takk for hyggelig kommentar p bloggen min! :-)

Det er gy lese om treningen din. Flink er du!

Jeg tok Treningskontaktkurset p: www.osloidrettskrets.no

Skriv en ny kommentar

kaffedamen

kaffedamen

36, Oslo

Student p Norges Idrettshyskole, jobber deltid med litteratur. Flg ogs http://hjemsted.blogg.no/

bloglovin

By: TwitterButtons.com
By TwitterButtons.com

Kategorier

Arkiv

hits