Trening uke 42

Mandag
Oppvarming
10 minutter p sykkel

Styrke
Utfall - 10 x 3 (12 kg hantler)
Benpress - 10 x 3 (57,5 kg)
Foroverbyd roing - 10 x 2 + 6 (30 kg vektstang)
Benkpress - 3 x 3 + 2 (20 kg + egenvekt stang)
Tricepspress i kabelapp - 10 x 3 (8,75 kg)
Diagonalhev - 10 x 3
Situp m/knelft - 25 x 3
Planke p Bozu - 15 x 2

Utholdenhet
Easy Xycling - 40 minutter

Stretching
Hele programmet

Jeg delte opp styrkekta fr og etter Xyclingen, og syns det fungerte bra. Jeg droppet biceps, sidehev og skr crunch i dag. P utfall m jeg finne en tyngre velse uten at jeg m opp i vekt p hantlene, for jeg klarer rett og slett ikke holde tyngre hantler i 10 x 3 reps.

Torsdag
Oppvarming
Sykkel - 10 minutter

Styrke
Utfall - 10 x 3 (12 kg hantler)
Benpress - 10 x 3 (62,5 kg)
Brystpress i app - 10 x 3 (15 kg)
Foroverbyd roing - 10 x 3 (30 kg vektstang)
Sideby - 10 x 3 (14 kg hantler)
Diagonallft - 10 x 3
Situp m/knelft - 25 x 3
Bekkenvelse - 10 x 3
Biceps - 10 x 3 (7 kg hantel hyre), 10/8/5 (til utmattelse med 7 kg hantel deretter 5 kg hantel p venstre)
Tricepspress i kabelapp - 10 x 3 (10 kg

Stretching
Hele programmet

Godt fornyd med gjennomfringen! Droppet planke p Bozu siden skuldre, nakke og hode ikke fltes 100% i dag. Valgte brystpress i apparat, for se hvordan det fungerer. Kommer til bruke det som alternativ til vektstang innimellom. P benpress kan jeg ke ganske mye fra gang til gang. Utfall gikk veldig fint i dag, hvis man skal dmme ut fra flelsen i bena, men hantlene er veldig tunge p hndleddene, spesielt p siste set. Frste gang jeg klar 10 x 3 med 30 kg p roing! n gang til med 30, s kan jeg ke, tenker jeg.

Sndag
Utholdenhet
Xycling - 55 minutter
Ny instruktr (for meg i hvert fall), og nytt program. Vekslet mye mellom sittende og stende, og det tok godt i beina. Jeg var ikke fokusert, s jeg syns ikke kta ble optimal, men jeg fikk da opp pulsen og gjennomfrte.

Styrke
Utfall - 10 x 2 (12 kg hantler)
Benpress - 10 x 2 (65 kg)
Brystpress i app - 10 x 2 + 7 (17,5 kg)
Foroverbyd roing - 10 x 2 + 7 (30 kg vektstang)
Sideby - 10 x 3 (14 kg hantler)
Double leg stretch m/hantel - 10 x 2 (7 kg)
Bekkenvelse - 10 x 3
Diagonallft - 10 x 3
Planken p Bozu - 15 x 2
Biceps - 10 x 3 hyre (7 kg), 10 x 3 venstre (5/4/4 7 kg, 5/6/6 5 kg)
Tricepspress i kabelapp - 10 x 3 (11, 25 kg)

Valgte 2 set p beina etter sykkelkta. Jeg kjente p de andre velsene at jeg ikke er 100% i dag, men er fornyd med ha jobbet til utmattelse i alle velser.

Stretching
Hele programmet

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

kaffedamen

kaffedamen

36, Oslo

Student p Norges Idrettshyskole, jobber deltid med litteratur. Flg ogs http://hjemsted.blogg.no/

bloglovin

By: TwitterButtons.com
By TwitterButtons.com

Kategorier

Arkiv

hits